לכל אחד יוצא להגיע למוסך לאחר תאונה קטנה  ולצאת משם עם הפסד גדול.

תקראו ותגלו כמה באמת עולה תאונה וכיצד ניתן למנוע אותה.

תשמעו סיפור:

משה מירושלים קנה מזדה חדשה, היישר מהניילונים.
באמצע נסיעה סוערת, בפקק לא נגמר, אשתו מתקשרת:


"נגמר החלב. שכחת לקנות חיתולים לתינוק. והבטחת,

שתתקן את הדלת החורקת".


בעוד משה משנן את רשימת המטלות שהפילה עליו אשתו, הפגוש של רכבו מחליט להכיר בצורה אינטימית את הרכב שמלפנים...

נשמע מוכר?

אלו הן בדיוק התאונות שקורות בתדירות הכי גבוהה:


 תאונות שמשנות את הפח של הרכב שלך, ויוצרות רכב חדש בסגנון אומנותי.

אז מה הדבר הראשון שכל נהג ישראלי עושה? מביא את הרכב שלו לפחחניק, שישחזר עבורו את הצורה המקורית של הרכב.
למי מאיתנו, אם נדבר בכנות, לא היה ביקור אצל הפחחניק שלו?


אז איך חוסכים את הכסף הרב שמבוזבז במוסך וכמה באמת עולה לנו תאונה?


בוא נחזור רגע למשה, שבנוסף לחלב ולחיתולים, צריך לשלוח את האוטו לתיקון, ונבדוק כמה זה עולה לו:

א- משה מחכה לגרר, וזמן זה כסף, לא?
ב- השתתפות העצמית שלו נעה בין 800 ל- 1000 ₪ .
ג- ירידת ערך הרכב בין 1.5% ל- 5% (כי בפוליסה סטנדרטית ההשתתפות העצמית נעה בין % 1.5 ל-5%)
ד- עליה במחיר הפרמיה לרכב בחברת הביטוח של משה, בין 500 ל- 1500₪ לשנה, כפול 3 שנים.
ה- ערך הכינון הנע בין 10%- 15% ממחיר הפרמיה.
ו- תשלומים למוניות עד שהרכב יתוקן (במקרה ולמשה אין רכב חלופי מהביטוח).

סה"כ תאונה עולה אלפי שקלים.


אז מה עושים ? מה הפיתרון ?

 

המנעות מהסחות דעת, תהיה התשובה הראשונה והטובה ביותר. נכון?

 

אך מה לעשות, ואף אחד אינו מושלם...

 

אנו בחברת לוח ברשת ממליצים לכל אחד ואחד מכם להתקין מערכת התראה ברכב , מפני תאונות שתהווה את העיין השלישית שלכם על הכביש,

הכביש זה לא משחק ילדים.

 

בכבוד רב,

עמנואל בנימין .

סמנכ"ל שיווק לוח ברשת .